27 oktober 2012

Spiegel TV Reportage 1995

Dit is een TV reportage die in 1995 gemaakt is. Vreemd genoeg is hij nagenoeg onvindbaar.

Op YouTube zijn er alleen enkele fragmenten te zien maar niet de gehele reportage.

Waarom dit niet is uitgebracht op DVD zal wel iets met rechten te maken hebben. Feit is dat veel mensen vragen over deze reportage hebben maar dat men eigenlijk geen antwoord krijgt / heeft.

Overigens vind ik sowieso wel dat Christiane F. wel een beetje omhuld is met wat mysterie.

Mijn theorie hierover is dat men NOOIT had voorzien dat het boek zo'n gigantische bestseller zou worden en Christiane heeft nooit goed met haar status als "beroemde junk" overweg gekund.

Wat ik begrepen heb is dat Detlef boos is. Boos omdat zijn privacy geschonden is na het uitbrengen van het boek.

Ik kan dit wel begrijpen. Er wordt per slot van rekening heel wat OVER HEM verteld in het boek.

Ik denk niet dat Detlef er op zat te wachten dat het wereldkundig zou worden gemaakt dat hij een "hoer" was. Dat er foto's van hem verschenen waarop te zien is hoe hij op klanten wacht.

Toch moet hij wel toestemming hebben gegeven voor het publiceren van zijn foto's, in ieder geval in de Stern reportage waar die foto's oorspronkelijk vandaan komen.

Nou ja, het zijn maar wat gedachten die zomaar in mij opkomen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten